Stambiuose prekybos ir pramogų, verslo centruose, biurų kompleksuose, vietose, kasdien sulaukiančiose gausių lankytojų srautų, atsiranda poreikis steigti informacijos centrus.

    GRIFS AG informacijos centrų paskirtis – teikti lankytojams informaciją apie objektą bei užtikrinti objekto administracijai grįžtamąjį iš lankytojų.

    Pagrindinės darbuotojų, dirbančių informacijos centruose funkcijos:

    • Informuoti lankytojus apie objekte vykstančius renginius, akcijas ir kt.
    • Suteikti informaciją lankytojams apie objekte veikiančias parduotuves, paslaugų teikimo vietas bei įmones.
    • Vykdyti lojalumo, dovanų kortelių (kuponų ir kt.) pardavimą bei administravimą.
    • Užtikrinti grįžtamąjį ryšį tarp objekto lankytojų ir objekto administracijos.
    • Rinkti, kaupti, analizuoti ir teikti objekto administracijai informaciją, susijusią su objekto veikla.
    • Bendradarbiauti su objekte dirbančiais apsaugos darbuotojais.

    Informacijos stalo darbuotojas taip pat vykdo lankytojų srautų kontrolę, pagrindinio įėjimo vizualinę kontrolę, nepageidaujamų asmenų patekimo ribojimą, atsakingų asmenų informavimą ir atlieka papildomas užduotis, kurių pageidauja klientas.

     

    Tapkite saugios bendruomenės dalimi, susisiekite su GRIFS AG atstovu


    →Grįžti į titulinį puslapį

     

    Gaukite pasiūlymą!

    Nurodykite pageidaujamą paslaugą:

    Nurodykite objekto tipą:

    Nurodykite savo kontaktinius duomenis





    Sėkmingai išsiųsta.
    Įveskite duomenis.